lunes, 2 de abril de 2012

MINIALBUMUL MEU DE PRIMAVARA MEA :)

Foarte scurt - ador mini albumele in stil scrap, acelea dragalase, pentru fetitegradinite si baieteinasturei, si cum nu mai pot ce-mi plac si vreau sa fac si eu unul mi-am zis ca  ar fi bine mai intai  sa fac o incercare cu ceva resturi de hartii hartiute si chestiute sa vedem ce iese...


Mi-am facut o gramajoara cam cu tot ce mi-am imaginat eu ca ar da bine si timp de cateva ore...mi-am tot imaginat si am facut si desfacut si refacut iar...:) Nu e chiar simplu pe cat pare sa creezi cateva pagini care sa povesteasca ceva, sa transmita ceva, sa sa lege una de alta...nu stiu si nu cred ca am reusit chiar daca pana la urma ma mandresc si eu ca am minialbumul meu de primavara mea, cu buzunarele de ascuns flori presate din aprilie, aripi de fluturi de mai si ceva biletele scrise pe furis de gargarite cand miri si catalina le sufla in iarba dupa ce intrebatoare au cantat soptit soptit la urechea buburuzelor : si acolo unde-oi zbura, acolo m-oi marita...!?!



Sunt foarte multe fotos, sper sa gasiti rabdare sa le vedeti...

aici e o poveste pe care nustiucand a scris-o miri, 
este cu o fetita printre pomi care s-a dus intr-o zi la camp sa culeaga grau, camp care pentru ea era jungla, da' noroc ca era vis din care vis a trezit-o o veverita din padure...:)


8 comentarios:

carmendana dijo...

Super ideea!
Iar povestea este originala si ar fi fost pacat sa se piarda!
Felicitari pt amandoua!

kiddo dijo...

Imi place foarte mult albumul primaverii tale! Iar povestioara e draguta tare, o idee foarte buna sa o prinzi in album.

DulceaMeAcasa dijo...

Elena, draga mea, scrap-carticica-de-primavara este fabuloasa. Si-mi plac mult comentariile pentru paginile ei. E prima oara cand imi doresc sa fac si eu una, desi am vazut multe pe you tube. A ta e plina de sentimente, de ganduri, de fapte. Te felicit pentru postarea ta nemaipomenita. O sa-ti dau de veste cand voi face si eu una.
Te imbratisez cu drag.

catalina stanescu dijo...

m-au bucurat mult comentariile voastre, va multumesc!

anca dijo...

Foarte frumos!!mai ales ca te ajuta si copii!!

Cris dijo...

E superb!
N-ai putea sa faci un filmulet sa ni-l prezinti?

catalina stanescu dijo...

cris, te referi la un filmuet tutorial sau un slidehow ca cel cu puii?

ghemulet dijo...

Intai am vazut caietul de poezii si acum albumul acesta...chear te pricepi...a iesit tare fain...