viernes, 30 de marzo de 2012

FELICITARI, TAGURI, CRICUT

Cu ceva timp in urma va spuneam ca mi-am cumparat un cricut, am reusit in sfarsit sa-l scot din cutie si sa tai cate ceva cu el; este o masina care iti ofera multe multe posibilitati, totul e sa fii creativ, sa te atinga din plin inspiratia si sa ai...time :), de toate duc un pic de lipsa, dar mi ales de timp!

Iata cum am folosit hartia cu iepurasi - la aceste taguri vesele de primavara, neterminate de altfel, dar le-am tras repede o foto ca azi am o zi plina ; floricica verde taiata cu cricutul,  floarea mare este perforata, iar hartia un pic embosata pe margini



Si tot cu cricutul am decupat elementele pe care le-am folosit pentru a crea aceste  doua felicitari, sa fie pace in lume !! si sa aveti un weekend cu mult soare!




nu uitati de puisori, avem deja juma de gradinita, va astept la concurs!
Publicar un comentario
Se ha producido un error en este gadget.