domingo, 7 de octubre de 2012

CONCURS DE TOAMNA- PIETRE PICTATE

Dragii mei cititori, iata ca reusesc sa dau drumul concursului promis cu ceva timp in urma , concursul de pietre pictate!

Lucrurile sunt frumoase si simple, iesim   la aer, cautam o piatra anume, o tinem in palme, lipim cateva clipe urechea de sufletelul ei, sigur veti auzi o bataie usoara de inima, un glas timid va spune exact ca la "Vocea Romaniei"  - eu te vreau si va continua...tu ma vrei? o sa ii raspundeti - sigura ca da, am sa te fac faimoasa! ...si asa veti ajunge cu piatra acasa si aici incepe alta poveste pe care insa   mi-o veti povesti voi intr-un comentariu pe pagina concursului , poveste pe care o veti insoti de o fotografie cu rezultatul final si un link catre pagina unde ati postat fie ca este blog sau  facebook!


Concursul se incheie pe 31 octombrie!
Cum v-am obisnuit , premiul surpriza, va fi ceva frumos si util!
Votul va apartine, se va vota in pagina concursului printr-un comentariu care nu va fi vizibil decat dupa data incheierii voturilor, asta inseamna perioada  de votare 1 - 7 noiembrie

Mult succes si inspiratie si ca sa prindeti curaj am mazgalit si eu o pietricica, s-a cam suparat pe mine, nu e foarte multumita de rezultat, mi-a spus ca si-a luat adio de la faima, dar eu ce sa fac, ata ete:)!!






start!

1.


piatra cu floarea soarelui si paianjen




2.
ana, mami de anisia si anisia (4 ani)

Anisia a cules pietrele din gradina din fata blocului, in serile calde, in care ne opream la bloc pentru a ne juca cu pietrele( facea impreuna cu prietenele ei mancare, focul, sau ce alte lucruri isi imaginau). A spalat pietrele, eu le-am sters, si apoi ne-a venit ideea sa pictam niste flori. A ales culorile; astfel pitricica cu floare alba este pictata cu guase, iar pitricica cu floare rosie este pictata cu acrilice.
A fost o placere sa infrumuseteze astfel pietricelele.




3.




4.
Violeta, (mami) si
Ioan (4  ani si 8 luni)



Ciorba de pietre

A fost odata, doar o data, demult, dar nu tare demult, pe vremea cand copiii se jucau cu pietre si cu bete, o fata. Era mica,blonda,bucalata,dragalasa,dar un pic rautacioasa…
Intr-o zi, pe cand se juca in curtea din fata casei noastre, fetita il zari pe Ioan pe drum. Veni fuga,fuguta la poarta,dadu deoparte pietrele pe care le pusese in fata portii pentru ca nimeni sa nu poata deschida poarta ( sa intre sa-i ia jucariile) si curioasa il intreba pe face. Pe vremea aceea,Ioan nu stia sa spuna prea multe.asa ca,in locul lui, pus pe sotii,raspunse tatal:

-Facem…ciorba de pietre.Ai mancat vreodata?
-Nu,spuse mica blonda.
-N-ai mancat?Nu ti-a facut mama ta niciodata?
-Nu mi-a facut,zise fetita.
-Hmmm…pai ia sa o rogi sa-ti faca.e f buna.
Nici una,nici doua,fetita noastra se puse pe cules pietre.culese,culese si dupa ce-si umplu poala de pietre se-ntoarse acasa.le varsa pe masa,apoi o striga pe mama ei:
-mama,ti-am adus pietre sa-mi faci ciorba!
-ce sa-ti fac?intreba mama…
-ciorba,mama.nu stii ce-I aia ciorba de pietre???
Mama,uimita,o lua la intrebari: cine,cum,unde i-a spus o asemenea aberatie.fetita ii povesti totul f serioasa,apoi lua pietrele,le spala si le puse in bucatarie.cu mare greutate a reusit s-o convinga mama ei ca nu putem face mancare din pietre,ca “nenea florin” a glumit,etc
Timpul a trecut, copiii au crescut,iar pietrele…puse in castronele,”mancate”cu lingurite improvizate,pictate cu acuarele



5.
alexandra / ghemuletulincalcit.blogspot.com
am desenat un copac "despuiat" de toamna care a venit....



6.
vero (mami)  si  alice (3 ani si 7 luni)




7.
Oana / dulceameacasa.blogspot.com

cu micuta Daria (2 ani)



8. 



9.
Rux / copilarim.blogspot.com



10. 
Adriana Alexandra / artasicreativitate.blogspot.com 

 

23 comentarios:

Veronica dijo...

Ce concurs frumos :) Voi participa si eu cu Alice.

Angi dijo...

Imi place,Elena.Ai promis si te-ai tinut de cuvant .Particip si eu cu mult drag.Imi place sa pictez pe pietre.Pupiici...

catalina stanescu dijo...

vero, angi, va astept cu drag si multa emotie!

Angi dijo...

Draga Elena,chiar se vede ca m-ai inspirat ,atat prin pietrele pictate foarte frumos ,pe care le-ai postat cu putin timp in urma ,cat si prin pictura ta (gargarita) Am pictat sieu o floare (floarea -soarelui) dar si o...gajganie(un paianjen),ce se plimba pe ea.
Iti trimit ,cu drag,si linck-ul:
http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concurs-de-toamna-pietre-pictate.html
Pupici

ana, mama anisiei dijo...

Iata si incercarea noastra de a picta pietre: http://www.activitaticopii.ro/forum/viewtopic.php?f=40&t=15970&p=99821#p99821

Veronica dijo...

uff, nu gasesc piatre :( ce ma fac...pe aici nu gasesc.
Angi, superba pietricica ta.
Bravo Anisia, foarte frumoase floricelele.

catalina stanescu dijo...

uf,vero, cum asputea sa te ajut?!

poate din pietricele acelea cu care se mai ornamenteza uneori prin parcuri, pe la radacinile copacilor, printre flori...?

sunt convinsa ca veti gasi ceva in cele din urma!

va pup!

ghemulet dijo...

Mie imi place gargarita ta sa sti...imi place foarte tare..sper sa imi vina si mie vre-o idee cu care sa particip :)

Anónimo dijo...

si noi vrem sa participam...am insa prb cu calc,nu ma pot conecta cu contul google...si nush cum sa fac sa ma autentific :(
violeta argatu

DaNuTzA dijo...

Buna seara! Am gasit acest blog intamplator...mi-a placut foarte mult...asa ca m-am hotarat sa particip si eu la acest concurs, desi, nu am mai pictat niciodata pietricele... Aici este rezultatul final hehe, sper sa va placa http://emin3m4u.blogspot.ro/2012/10/concurs-de-toamna-pietre-pictate.html

Bafta in continuare cu blogul!
O zi buna!

catalina stanescu dijo...

Ghemulet, te astept cu mult drag!

Dana, bun venit!

DaNuTzA dijo...

Bine v-am gasit, Elena!

ghemulet dijo...

Elena vin si eu cu "opera mea" :)))


http://ghemuletulincalcit.blogspot.ro/2012/10/toamna-vs-primavara.html

Veronica dijo...

Gata si pietrele noastre :D
http://activitatijocuripentrucopii.blogspot.be/2012/10/pietre-pictate.html

Mariana Hîncu dijo...

Salutare, Elena. Imi place blogul tau foarte mult. Cum nu sunt talentata la pictura, eu doar o sa te salut si iti voi ura la cat mai multe pietre si pietricele frumos colorate. Cu drag, Mariana.

catalina stanescu dijo...

multumescmut, mariana, am admirat si eu creatiile tale, felicitari!

te mai astept!

dulceameacasa dijo...

Venim si noi, in pas vioi, ca suntem trei, daca vrei :D...

catalina stanescu dijo...

oana, va asteptam cu nerabdare, iar daca ai postat deja ,lasa-mi un link!

Thea dijo...

Sarut mana! Am si eu o piatra pictata. Sper sa va placa. http://prieteniaemagica.blogspot.ro/2012/10/pietre-pictate.html

dulceameacasa dijo...

Iata-ne cu pietre colorate, asamblate :D http://dulceameacasa.blogspot.ro/2012/10/pietre-pictate.html

copilarim dijo...

Draga Elena, nu am mai pictat din generala... cu ocazia asta mi-am luat acuarele (pe baza de apa) si pentru ca am fost cuminte (hihih) am primit piatra. Sper sa iti placa ce a iesit;))

http://copilarim.blogspot.ro/2012/10/concurs-de-toamna-piatra-pictata.html

cu drag
rux

AA dijo...

Vin si eu cu indianca mea :D

AA dijo...

http://artasicreativitate.blogspot.ro/2012/10/piatra-pictata.html
Am uitat linkul Elena, din cauza vitezei, scuze :P
Pup si seara placuta la Vocea Romaniei :D