martes, 27 de marzo de 2012

CHELTUIELI

Leapsa de la Oana, DulceaMeaCasa ¡

Saptamana trecuta cel mai mult am cheltuit pe...mancare. dar nu mi se pare concludent, in fiecare saptamana cheltuim pentru mancare , mai mult sau mai putin, depinde de necesitate sau mofturi apetitstoase, iaca, mi-am inventat si un cuvant!!

Daca as castiga maine 10 000de euro...i-as investi in remobilarea apartamentului pe care il locuim si mi.as amenaja un mic atelier intr-un colt de casa , unde cade lumina cald si se odihneste linistea


Reteta mea preferata din cele extrem de ieftine...iar nustiu exact extremul asta cat de extrem e...:); sa zicem tortul de biscuiti sau clatitele si mamaliga cu ouaaaaa


Distractia mea preferata care nu implica cheltuieli - mersul pe jos, nu stiu daca e distractiv, dar ma relaxeaza


Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara mi-as cumpara un...jacuzzi!


Cand eram copil visam sa fiu ...cantareata!


Dintre mere si pere prefer ...cred ca merele fuji si perele conferencia


Intre ghiocei si zambile prefer ...zambilele pentru mirosul puternic si unic, sunt florile mele preferate


Banii reprezinta pentru mine...o necesitate ?!:)


Oana, pup, dau mai departe la veronica, http://veronicascrap.blogspot.com.es/




2 comentarios:

DulceaMeAcasa dijo...

Elena, imi plac visele tale: un atelier intr-un loc caldut, un jacuzzi...cred ca o sa-ti facem o vizita cand totul va fii gata. E minunat sa stiu ca avem si gusturi comune. Pupici

Veronica dijo...

ok, :D am preluat stafeta.
Din cate imi dau seama esti o persoana careia ii place linistea si caldura casei :). pupici.