sábado, 21 de abril de 2012

CREATORUL SI CREATIUNEA SA



"Tu umpli de veselie rasaritul si apusul indepartat / Tu cercetezi pamantul si ii dai belsug / il umpli de bogatii si de rauri dumnezeiesti, pline cu apa .../ pasunile se acopera cu oi si vaile se imbraca cu grau / toate striga de bucurie si canta " Ps.65

"El  acopera cerul cu nori ,/ pregateste ploaia pentru pamant / si face sa rasara iarba pe munti. / El da hrana vitelor si puilor corbului cand striga.../ El da zapada ca lana / El presara bruma alba ca cenusa...
Laudati pe Domnul!" Ps.147


E foarte noapte, dar ma mai simt in stare sa  impartasesc cu voi cateva din clipele frumoase pe care le-am petrecut in dimineata asta intr-o scurta plimbare pe un drumeag , la marginea orasului ...










si desenul meu pentru concursul Ziua Planetei Pamant , concurs organizat pe Very Scrap Blog, va invit, mai este si maine o zi!






 

4 comentarios:

ghemulet dijo...

Ce dragut a iesit...imi place ideea de a personaliza pamantul...succes

copilarim dijo...

Ce frumos e Elena!!!
Si colajele foto.... nu stiu la ce sa ma uit mai intai:)!!
E superb!

catalina stanescu dijo...

Va multumesc, nu prea le am eu cu desenul!

pupici!

dulceameacasa dijo...

ehhh, am ratat inscrierea. dar pot sa ma bucur de creatiile participantilor. imi place desenul si colajul foto de asemenea.