domingo, 8 de abril de 2012

CONCURSUL LA FINAL !

Buna dimineata!

In primul rand, urari de bine celor care azi sarbatoresc Pastele in amintirea mortii si invierii Mantuitorului!

Orasul nostru a fost intreaga saptamana, Semana Santa, cuprins de atmosfera sarbatorii, procesiunile zilnice au scos din case mii de credinciosi catolici ; domni si doamne, adolescenti, copii si varstnici au ocupat din timp scaunele insirate de-a lungul principalei asteptand cu multa rabdare,curiozitate si probabil piosenie , defilarea: nazareni, fanfara, simboluri si embleme, Raul, Binele, la Virgen, crucea parohiala, cum spune cineva strada devine biserica...nu toti am inteles de ce si ce si cum, dar marsul are latura sa impresionanta sau cel putin una, muzica...

Eu am facut cateva fotografii ieri, in trecere si am ramas gandindu-ma, pacatoasa de mine, ce de bani au facut negustorii si de data asta:)






Daaaar, sa ne intoarcem la oitele noastre, pardon, la puisorii nostri!

Cu parere de rau ca nu putem premia fiecare puisor, lasam roata norocului sa decida unde va merge premiul.
Va felicit inca o data si va astept cu mare drag si la alte concursuri pe care sper sa le pot organiza in blog!

Iata lista participantilor:


1. ina
2. didix
3. rux
4. handmade in covasna
5. lacramioara
6. cris
7. vero
8. ana
9. oana
10. amy
11. laura frunza
12. alina
13. paula
14. raluca
15. micaela






Felicitari castigatoarei!

11 comentarios:

copilarim dijo...

La multi ani de Florii si Paste Fericit :P!!
Felicitari si din partea mea!! A fost un concurs foooaaarte fain:D!!

ps: pe mine glugile alea ma duc cu gandul la inchizitie si clanul renumit...loool

Amy Crafts dijo...

Sarbatori fericite, din nou!
Si pe mine, glugile alea ma duc cu gandul la clanul ala... brrr!

Felicitari pentru concurs! Imbratisam cei 3 organizatori: Elena , Miri si bebe. :)

Lacramioara dijo...

Felicitari,Laura!Multumim Elenei si ajutoarei ei!

Cris dijo...

Felicitari si din partea mea!Bravo Laura!
Elena e super filmuletul,un pupic dulce pentru Miriuta!

DulceaMeAcasa dijo...

Ce idee minunata ....extragerea!
Elena esti mereu plina de surprize.
Felicitari castigatoarei!
Mie imi place organizarea procesiunii, bine poate parea un pic teatrala, dar e frumos. Mai ales ca la noi se vad doar imbulzelile de la biserici.
Sa aveti sarbatori pline de sanatate!

Veronica dijo...

Felicitari castigatoarei si multumim inca o data pentru concurs.
Pupici pentru dulcica Miri.

AlinaS. dijo...

Filmuletul e frumos tare! Multumim de asa idee! Felicitari Miri!
Elena la voi acolo vad ca deja e atmosfera frumoasa (lasand la o parte inchizitia ;)) am avut si eu fiorul asta uiandu-ma la poze).
Felicitari Laura!

Laura dijo...

E o scumpete Miri a ta, imi aduce putin aminte de mine cand eram mica, tot asa brunetica si cu parul negru si des eram. Multumesc, Miri, pentru mana norocoasa!

catalina stanescu dijo...

imbratisari, sa aveti o saptamana foarte frumoasa!

ana dijo...

Felicitari castigatoarei. Multumim Elena pt concurs, bravo Miri pt filmulet, esti o scumpa. Oricum, toti suntem castigatori, ne-am ales cu un puisor dragut,

ghemulet dijo...

ce frumoasa este fetita ta...o scumpa...si tragerea la sort foarte originala :P