jueves, 26 de abril de 2012

ACCESORIU PASTELAT


7 comentarios:

Veronica dijo...

Ce frumos e :)
de unde ai cumparat ciorapei colorati? sunt vopsiti?
e super, bravo!

AlinaS. dijo...

Ce frumos e! Pastelat, cald si calm. Imi plac foarte mult culorile calde. Zi frumoasa!

copilarim dijo...

cat de delicat!!! si culorile pastelate.. fooooarte frumos Elena!! Mereu mi-a placut materialul acesta! imi aminteste de fluturasi.

catalina stanescu dijo...

va multumesc, au iesit chiar mai frumos decat in foto!

pot fi brose sau prinse de bentita.

vero, am petalele de acum doi ani de la un premiu de la scumpa Nina, dar am sa incerc sa 'fabric' si eu.

ghemulet dijo...

este suuuuper...am vrut sa incerc asa ceva insa nu am mai apucat..dar vad la tine si te felicit arata minunat.

RobertN dijo...

Flori delicate, foarte frumoase. O zi buna iti doresc!

catalina stanescu dijo...

Ghemulet, am sa mai incerc si eu, dar sa fac petalele, mersic de trecere!

Robert, multumesc de apreciere!