jueves, 12 de abril de 2012

CAIETUL CU POEZII

 Ce fetita nu are caietul ei de poezii ?!

Miri, vrei sa-ti fac un caiet de poezii in stil scrap?
Nu, am unul deja...normal...

Si n-am ascultat-o! :)

Pentru ca inca  am multe hartiutechestiute imprastiate am vrut sa mai fac o incercare! Acum stiu ca nu poate fi album, nici minialbum , nici curat jurnal, ci un fel atelieroelenistico, o sa-l numesc caietul cu poezii dedicat lui Miri, i-a placut, am sa vi-l arat, sper sa va placa si voua si mai ales sa va inspire!

Eu incep cu copertile, cand se nasc copertile stiu ce voi aseza intre ele si ce poveste voi povesti.

Copertile pot incepe in orice fel, pot fi oricum dar pereche, asa e la mine...doua coperti-pereche:)
De data aceasta am reciclat un carton, am distressat cu vintage, am pus funde mari, mici, sifonate si am adaugat o floare taiata cu cricricricutul:), tulpina si frunze albe desenate de mine si decupate normal dintr-un carton alb texturat...




un fluturas de lemn pe care nu credeam ca o sa-i gasesc locul vreodata; nu l-am pictat, e natural, unele lucruri dau foarte bine asa, neartuite (cuvant inventat ne-arta:), cum le gasesti uitate prin sertare...si stiu de ce imi place asta, neatinsul timpului, amintirile fragile...


Miriuta, este o foto facuta in toamna, toamna calda cu parul lung si ochi caprui...


o fundita legata cu hartie

o fetita cu fundita

efect


secret : multe si variate texturi laolalta





despre floricelele astea am sa va povestesc in detaliu saptamana viitoare, au o poveste frumoasa!

efect

o hartie de ambalaj mototolita si dulcic stampilata




si cred ca sunt f f f obosita si nu mai pot sa povestesc...:)








aici se vor scrie poeziile




 

un plic - buzunar





servetele, simple servetele si culoare cerata




si floricica din plasa de cartofi reciclata care nu am  reusit sa o mai inscriu la provocari verzi







si ultima coperta cand am avut o lumina tare frumoasa...





filmulet frumos si pupici!


4 comentarios:

Amy Crafts dijo...

pfuai, ce frumusete! asa un caiet cu poezii trebuie pastrat vesnic.
al meu, candva, a ajuns la gunoi. :(

catalina stanescu dijo...

multumesc din suflet, amy!
chiar aveam nevoie de inca cineva sa-mi spuna ca nu a fost o pierdere de timp...pup!

ghemulet dijo...

waw...dar este minunat...MINUNAT..cu asa caiet de drag te apuci de sciris poezii in el...Chear imi place la nebunie...feliciarile mele

catalina stanescu dijo...

multumesc, ghemulet!