lunes, 16 de abril de 2012

HARTIE PERSONALIZATA

Nu am stiut exact cum sa numesc postarea aceasta.

Din caietul cu poezii v-am promis povestea unor flori.
Totul a inceput in Colourlovers

paleta


si patternul


la printat cremul acela sau galbui, mi-a iesit altceva, un tipator de galben...atunci m-am suparat si am inceput sa mazgalesc, capa peste capa, distress, creioane cerate, cateva pensule de acrilic pe ici colo, cativa stropi de lac auriu, un praf de glitter...mi-a placut mult rezultatul final, dar nu stiam ce sa fac cu hartia...


si am zis ca e momentul sa mai probez formele din cartusul pe care il am la cricut si am ales aceste flori


poveste scurta si frumoasa, nu? :)

puteti incerca , folositi ce aveti la indemna si imaginatia, veti fi surprinsi de rezultat!

1 comentario:

ghemulet dijo...

Imi place floricica..si poate fi folosita la muulte lucruri...foaia cu model s-a transformat din galben tipator intr-un model asa mai...vintage..