viernes, 6 de abril de 2012

LUCRARILE CONCURSULUI PUISORI DE FETRU

Buna dimineata!
Concursul s-a incheiat, suntem foarte incantate (si eu si miri) de fiecare lucrare in parte, va trimitem mii de pupici si va multumim de participare, daca ar fi cazul v-as descrie fiecare frumoasa emotie pe care am simtit-o de cate ori am intrat sa vad nerbdatoare ce ati creat, dar nu e cazul:)!!, sunt convinsa ca ati avut si voi aceeasi incantare...miri zice ca devin prea sentimentala:), asa ca, ma opresc aici! Pana duminica cand vom prezenta extragerea la sort si vom afla lucrarea castigatoare, va invit in galeria puiuceasca de primavara noastra de fetru si va doresc o zi insorita, fericita si aromatica, spune miri!

Pentru cei care nu stiu, ne-a inspirat in concursul nostru un puisor pe etsy


aici sunt puii nostri, eu si miri



iar aici lucrarile voastre in ordinea inscrierii in concurs
























ana, mami de anisia, activitaticopii









laura frunza,  http://laurafrunza.com/















 si un filmulet al caruicod o sa vi-l las mai tarziu un pic, poate doriti sa-l postati in blog!


6 comentarios:

copilarim dijo...

ce frumooooooos!! ab8a astept codul:) iti multumim Elena pentru idee - si tie Miri!
m-am emotionat:)
va imbratisez pe toate - avem o curte virtuala minunata:D
cu drag
rux

AlinaS. dijo...

Cat de frumosi sunt! Asa adunare de puisori nu cred ca am mai vazut. Felicitari Elena pentru initiativa; mi-a facut mare placere aceasta provocare, multumesc.
P.S. Poti te rog sa stergi .es din linkul blogului meu? Am observat ca se deschide nu stiu ce reclama cu .es in coada; ori eu nu am activat nici o reclama ascunsa pe blog. Multumesc.

DulceaMeaCasa dijo...

oooo, ce de puisori...v-au mai ramas oua si pentru Pasti? iar filmuletul este super cute.

Anónimo dijo...

Ce de puisori draguti :), si ce de concurenti :D wow.

Felicitari tuturor!
Elena pun pariu ca nu te asteptai la un numar asa mare de puisori si mai ales atat de frumosi :)

Amy Crafts dijo...

chiar este cea mai frumoasa colectie de puisori. sunt atat de dragalasi!

Lacramioara dijo...

O,ce puisori dragalasi!Multumim pentru filmulet,este o idee buna.Imbratisari calde si o zi buna!