viernes, 4 de octubre de 2013

MEMORIES

Intoarsa acasa, am inceput sa rascolesc printre lucruri, am luat sertarase si cutii la rand, m-am despartit de hartii si hartiute ingalbenite de vreme , dar fara semnifcatie acum, peste timp... si m-am oprit cu nostalgie in fata altora...Am dat de o geanta a mamei, ultima ei geanta, neagra, din panza, cu un scris in paiete 'black bag' si in ea pastrate cam  tot ce ar fi avut vreodata o certa valoare in viata ei, incepand de la certificat de nastere, casatorie, acte de divort,carte de munca,  buletin , carnet de alegator, retete medicale, abonamente, fotografii, calendare mici cu iconite, biblia...In biblie am gasit flori presate, imi place sa cred ca o facea amintindu-si de mine, eu faceam asta si ea stia...Dar ce m-a impresionat a fost sa-i gasesc  foaia matricola , cu mediile ei micute si mi-am amintit ca mamei nu i-a placut niciodata scoala, imi povestea cum intra pe o usa adusa de bunicul meu si iesea imediat pe cealalta...Da, asta a fost... 

No hay comentarios: