miércoles, 2 de enero de 2013

100 DE DORINTE

Am citit la Oana in blog experienta celor 100 de dorinte, m- am trezit deodata asa ca as vrea sa am si eu experienta asta, sa incep anul printr-o lista cu dorinte pe care  la sfarsitul aceluiasi an  sa bifez: asta da, asta da, asta nu....:)

Ce credeti, e usor?! Nicidecum.
M-am tot gandit  si nu reusesc sa  deschid acest coltisor de suflet . Dorintele mele sunt timide, de spus in gand. Si apoi... stau un pic alandala acolo, ingramadite, unele mari, altele mici, unele cu capul prin nori, altele viseaza pacea pe pamant...Simt ca am nevoie de ceva ordine ca sa le afisez. Dar ordonate,  dorintele nu mai sunt ele toate ,aceleasi,  intregi, spontane, cu aripi si cuminti si  nebune...nu stiu daca sa o fac sau nu.

Sa incerc...
Si pe parcursul acestei luni sper sa completez lista:); las deoparte genul vreau sa fiu sanatoasa, fericita etc incerc sa ma axez pe lucruri concrete, nu neaparat marete, dar care mi-ar aduce satisfactie. Ordine aleatoare.




1. sa am o masina de cusut
2. sa am un avatar creat de Rux

ce greu e! am multe dorinte care sunt pentru anul viitor cand as vrea sa ma reintorc acasa, nu are sens sa le pun acum...

3.  sa invat sa fac prajituri bune si sanatoase
4.  sa invat si sa stapanesc diferite tehnici handmade
5.  sa pictez un tablou digital de iarna ca am incercat si e foarte greu
6.  sa reiau si sa duc la capat lectura lui Don Quijote de la Mancha
7.  sa inchei  cu bine capitolul alaptare

8.  sa descopar de unde veneau bunicii mei, de unde imi sunt radacinile
9.  sa vad un spectacol Cirque du Soleil
10. sa am role si sa joc tenis
11. sa calatoresc
12. sa invat germana
13. sa vad o ninsoare 

14. sa-mi fac un ierbar

15. sa-mi fac o poza cu Messi :)

16. sa dorm intr-o livada
17. sa merg la Disneyland

18. sa merg in Delta
19. sa vad oceanul
20. sa-mi fac o cazemata de zapada
21. sa sar cu parasuta
22. sa probez cateva tunsori pe capul cuiva:)
23. sa am balconul plin de ghivece de flori
24. sa merg in ploaie
25.sa merg desculta prin iarba si pe...covor
26. sa compun muzica
27. sa alerg
28. sa escaladez
29. sa merg intr-un trib

 deja obiectivele din dorinte devin vise, idealuri , iluzii...este foarte interesant ce simt in fiecare zi cautand si regasind  lucruri uitate, din ce in ce mai frumoase...:)

30. sa vad Ierusalimul
31. sa vad Roma, Atena
32. sa vad India, Turcia , Japonia
33. sa invat tehnici de restaurare a mobilei
34. sa merg la o fabrica de sticla

35. sa aprofundez studiul profetiilor
36. sa o ascult pe miri cantand cu pasiune la pian
37. sa revad orasul stiintelor in Valencia

38. sa invat cat ai multe despre arta fotografica
39. saam un aparat foto super performant
40. sa realizez o serie  de interviuri
41. sa probez o gama larga de produse bio 


42. sa ma perfectionez in arta culinara
43. sa intalnesc persoane altruiste si cu spirit de sacrificiu
44.sa mai slabesc
45. sa adun  in vara asta scoici

6 comentarios:

dulceameacasa dijo...

draga mea Elena iti sunt alaturi in crearea listei de 100 de dorinte: scrie pe nerasuflate tot ce vrei, TOT, nu le judeca prea mult. Gandeste-te la ce iti face placere in primul rand. Am sa-ti povestesc cateva intamplari cat de curand. Apoi scrie "sa am o masina de cusut", nu te gandi neaparat sa-ti "cumperi"...si urmeaza "sa vad", "sa cunosc", "sa fiu", "sa merg acolo" etc...abia astept sa vad lista completa :D Te imbratisez cu mult drag!

ghemulet dijo...

iti doresc din suflet sa duci la indeplinire aceste dorinte...Pe tomnarella este si un topic de "cum sa presezi plantele".Am avut si eu ierbar in facultate :D Succes draga mea

dulceameacasa dijo...

wow...asa da, mai zic si eu vise....sa stii ca nu sunt greu de indeplinit...unele sunt si pe lista mea, altele le putem face impreuna...apropo, ce zici sa combini venitulin tara cu incercarea de frizuri pe ..parul meu? :D...si Don Quijote il putem citi impreuna...la saritul cu parasuta nu ma bag ( mi-e frica), apoi avatarul ( vorbim cu Rux? :P )...sa ti se indeplineasca toate, draga mea <3

catalina stanescu dijo...

Bun, deci il citim pe Quijote impreuna!!

pup!

Silvia dijo...

Draga Elena, daca dorinta ta de-a merge in Delta se refera la Delta Dunarii, stiu un loc minunat de initiere. Esti foarte curajoasa si puternica, sa stii.

catalina stanescu dijo...

Mutuesc de trecere Silvia, sigur , este Delta Dunarii, pentru mine este o enigma ,am multa curiozitate ,dar si teama, nu stiu de ce, parca ar fi undeva la un capat de lume:)