viernes, 28 de febrero de 2014

JURNALUL DE VINERI

Am asteptat nerabdatoare ziua aceasta in care sa scriu, sa intru in jocul 'jurnalului femeii simple' si ma gandeam la asocierea acestor cuvinte femeie si simpla , la rezonanta lor, la sunetul lor,  cum o femeie care e un intreg univers de o complexitate fantastica poate fi in acelasi timp simpla si frumoasa ca ...apa sau ca o culoare...:)




Astazi 
28 februarie
Cand vizualizez lunile anului vad   un fel de drum,   un fel de cursa cu obstacole, ca si cum as citit o pagina in care am pasaje favorite, februarie  fiind unul din ele,  nu pentru ca ar fi frumos, ci pentru ca e scurt...suntem contradictorii, ne sperie trecerea timpului,dar ne-o dorim, pe alocuri o grabim, de incetinit mai putin, nu prea ne sta in putere...

Afara
Afara o atmosfera statica, mult gri, umezeala, unii chiar au  nevoie de linistea asta rece, e precum momentele  in care iti spui - in sfarsit, un timp sa respir, sa gandesc si...sa dorm:)

In casa
La fel de liniste precum afara, uneori mi-e teama ca daca as opri televizorul ceva ar fi prea putin:). E ora de somnic a lui Catalina, altfel n-as fi fost aici, lipsesc Miri si tati, si cred ca lipseste si ceva din mine:)

Din bucatarie
Azi am fiert naut, i-am dat boabe lui Cata si a fost incantata . Pe urma l-am trecut la mixer, mi-ar fi lacut sa-l combin cu avocado,dar nu am, poate am sa-l bag in niste chiftelute, daca o sa mai am chef.

Sunt imbracata
He, he...!! Pantalonii de sarcina, cei cu partea de sus elastica si inalta precum o burtiera, ieri am dat de ei :) Sunt foarte draguti si imi vin bine, cred ca in ultimele luni acasa am pus cateva kilograme nedorite, de vina...patiseria ro! Si da, port un pluovaras de la second hand, singurul pe care l-am gasit dragut,desi de cand am venit in tara am tot indraznit sa intru macar din curiozitate prin magazinele de 'specialitate'; subiectului astuia i-as dedica un intreg capitol.

Ma gandesc
Ca nu prea am capacitatea verbala sa imi sustin anumite pareri si convingeri, efectiv ce gandesc ajunge ciuntit rau pe gura:))

Am invatat
Lectii   triste despre oamenii

Imi doresc
Ca sa ma rezum la momentul asta , ca cineva sa mai gateasca si pentru mine

Ce mai mesteresc
Vreau sa lucrez niste medalioane din pasta sau fimo, mi se pare mie ca   degetele mele ar avea ceva de spus

Citesc
Articole despre fizica cuantica si puterea gandului

Ascult
Sufar, dar Cata este dependenta de kiss tv ...As asculta ceva linistitor

Unul dintre lucrurile mele preferate
Iata primul care imi vine in minte, sa-mi ascult sotul spunand povesti inventate copiilor

Saptamana care a trecut
Liniara...

Astazi
Vreau sa fie o zi linistita, o mica piata si program liber

Pentru maine
Maine voi fi...mai bine va spun cand ma voi intoarce!
Azi e tot ce avem, nu, asa se spune!Maine nu exista

Imaginea e care vi-o daruiesc



No hay comentarios: