martes, 1 de noviembre de 2011

PRINTEAZA SI CREEAZA!

Azi, 1 noiembrie, voi da drumul in blog unui concurs sau unei provocari, cum doriti sa o interpretati!

In fiecare luna incepand cu aceasta va invit sa folositi creatiile mele, my  digital papers, in proiectele voastre si sa postati rezultatul in casuta care va aparea sub fiecare postare; la finalul fiecarei luni , unul din proiecte va fi premiat. Desi pot fi prezentate si lucrari digitale, doar cele care au folosit hartia printata vor intra in concurs.


Premiul  va fi de  5 €, stiu ca nu e nici mult, nici putin, eu i-as zice chiar simbolic, dar totusi numai bun de ceva hartii scrap, o stampiluta, un perforator sau altceva; va puteti orienta in magazinele de produse, va recomand Scrapmania.ro;

Pentru motivare si inspiratie va prezint cateva lucrari veryscrap create cu un set de hartii de toamna desenat de mua:)


magic autumn
veronica

cris

paula

asiris

foarte frumos, nu?!
Incepe concursul, iata setul pe care  vi-l propun azi:

SUEÑOS DE NIÑA
creado con herramientas de COLOURlovers



PRINTEAZA SI CREEAZA!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [02 Nov 02:00am GMT]. Thanks, Maria

AlinutzA dijo...

Foarte interesanta provocarea; multumim pentru idee si concurs de asemenea. In perioada asta chiar realizez cu copiii diverse decoratiuni cu tema - toamna si chiar rasfoiam pe net despre craft. Sper sa reusim ceva care sa poata intra in concurs. Orice decoratiune, orice idee intra in concurs? Pot scrie pe blogul meu despre concurs?
O zi frumoasa iti doresc si multumim!

Amy dijo...

Mama mia ce lucrari frumoase! Foarte tare concursul. Acum imi doresc sa am o imprimanta trasnet daca nu laser. :)

catalina stanescu dijo...

alinutza, bun venit!

orice proiect e valabil cu conditia sa printezi si sa folosesti hartia creata de mine digital, vor fi multe modele , poate ceva va va inspira;

sigur ca poti scrie, chiar este o favoare, de altfel voi crea un banner al concursului si cine doreste il va putea pune in blog!

zi buna!

catalina stanescu dijo...

amy, ma bucur !!!

eu merg in oras sa imprim, imprimanta mea nu da randament, o pagina color este cam intr 20 si 50 de centimos, sper sa aveti posibilitatea sa gasiti ceva ieftin si bun;

de asemenea , voi redimensiona la urmatorul set dimensiunile , fiecare hartie va avea cel putin trei dimensiuni ca sa puteti sa le folositi mai usor.

Veronica dijo...

Eu deja am creat o felicitare digitala :)
As vrea sa o am si fizic dar deocamdata ma cam lasat imprimanta.
Felicitari Elena, sunt foarte frumoase.

AlinaS. dijo...

Trebuie printat pe o hartie/un carton anume? Sau se poate folosi orice fel de hartie/carton?
Multumesc
AlinutzA

catalina stanescu dijo...

orice fel de hartie, alina!

MihaelaB dijo...

Elena, foarte frumosa provocarea si frumoase papers! M-ai facut sa ies din amorteala! Multumesc!