jueves, 13 de septiembre de 2012

DESPRE MINE

Am raspuns la cateva din intrebarile Alinei !



1. Daca ai fi arhitect ce ai proiecta?

  poduri peste lume

2. Pentru tine familia este ....?

aerul pe care il  respir

3. Ce te motiveaza atunci cand nu esti binedispusa?

musafirii

4. Care este cuvantul ce te descrie cel mai bine!

sa zic?!
sensibila!

5. Ce ti-ai dori peste 10 ani?

sa plec sa calatoresc lumea  -
adica si maine as pleca:)


6. Cum iti place sa citesti o carte?

seara, tarziu,intre perne, cand toti in casa dorm

7. Unde ti-ar fi placut sa locuiesti?

intr-o tara mica, frumoasa, bogata si in pace 

8. Floarea preferata este ....?

zambila

9. Daca tema de inspiratie ar fi poezia, ce ai crea?

...

10. Din bucataria ta lipseste ...?

multe, inca prea multe:)

11. Ce nu ti-ai dori sa primesti de ziua ta?

yo ma bucur de orice




2 comentarios:

AlinaS. dijo...

Ma bucur sa aflu cate ceva despre tine; dar nu asta era setul de intrebari pentru tine ;))
Zi frumoasa!

catalina stanescu dijo...

Alina, mi au plăcut mie întrebările astea, mai Putin cea cu poezia care mi se pare incorect formulată si nu am știut ce sa răspund. Am vrut sa onorez într un fel invitatia ta, dar sincera sa fiu leapsa asta nu M a încântat foarte tare , uneori nu înțeleg de ce...:)