miércoles, 24 de marzo de 2010

ce-am mai facut si ce-am mai dres

Pentru ca dupa amiaza e gri, am incercat azi sa mai creez cateva felicitari; am fost nerabdatoare sa probez cateva noi tipuri de hartie (adica noi pentru ca eu abia acum le am) si sa vad daca desenele mele digitale pot fi convertite in handmade; inceputul m-a deceptionat, asa ca deocamdata nu ma mai inspir din ele desi initial acesta era proiectul, dar stiti cum e nu se potriveste socoteala de acasa cu cea de la piata;


a iesit cu totul altceva, sper sa va placa si sa-mi spuneti totusi...de ce Kiwi?!:)






hasta pronto!

4 comentarios:

IrinaBohemianDance dijo...

Foarte dragute!!Mie ultima imi e tare draga!!!

Felicitari pentru felicitari,

Irina

catalina stanescu dijo...

poate din cauza de fluture?!

seara buna!

Unknown dijo...

Elena, dragute tare! Bravo!

catalina stanescu dijo...

Aniela, ma bucur ca ai trecut, multumesc!