jueves, 8 de noviembre de 2012

CASTIGATORII CONCURSULUI PIETRE PICTATE

Azi veti cunoaste castigatorii!

Comentariile au fost toate aprobate, le puteti citi am votat si noi la final, va multumim si va felicitam pe toti,  acesta a fost ultimul concurs din an aici in Aelierul Elenei si voi ramane cu amintiri foarte frumoase!


Categoria copii

Thea - 4 voturi
Ioan -  4 voturi

Amandoi ati castigat un premiu din partea mea pe care am sa-l postez luni si am sa-l trimit cat de repede posibil!

Daria - 2 voturi
Anisia - 1 vot
Alice   - 1 vot

Categoria  adulti

Adriana Alexandra - 3 voturi
Rux - 3 voturi

Amandoua ati castigat un premiu din partea mea pe care am sa-l postez luni si am sa-l trimit cat de repede posibil!

Angi -2 voturi
Ghemulet - 2 voturi
Oana - 1 vot
Danutza - 1 vot

Toti ceilalti vor primi prin email un premiu digital, va astept un comm cu adresa de email -  Ana -Anisia si Angi, pe celelalte le am.

Sa aveti o zi frumoasa de tot...si ce sa mai zic...Yupiiiii, ne revedem la decernarea premiilor!!!





8 comentarios:

DaNuTzA dijo...

Felicitari castigataorelor!

Veronica dijo...

Felicitari castigatorilor!!!

AA dijo...

Uau!!!!!! CE SURPRIZA!!! Cand am pictat indianca mea cu parul scurt nici prin cap nu mi-a trecut ca as putea sa ma clasez printre primele locuri :D Felicitari Rux, felicitari tuturor si mai ales, felicitari tie Elena, mi-a placut mult felul tau de a organiza concursul si modalitatea de acordare a premiilor. Am sa iau aminte :)
Multumesc tie si celor care mi-au acordat votul! :)

catalina stanescu dijo...

danutza, eram convinsa ca votul meu a mers la tine, oana avand deja un vot.

astept de asemenea adresa ta pentru a-ti trimite premiul meu digital,multumesc!

Anónimo dijo...

OOOoooooooooooooooooo...MULTUMIM,multumim,multumim tuturor!Felicitari organizatorilor, participantilor si castigatorilor.FFF interesante combinatiile.Daca ma intrebai acum cativa ani ce as putea sa fa u o piatra,as fi spus :nimic sau...s-o azavarl.acum...avem alte perspective. Violeta si Ioan

ghemulet dijo...

Felicitari castigatoarelor...voi chiar ati facut pietricele foooarte frumoase
Elena multumim de concurs

copilarim dijo...

weeeeee!!!! eu ajung la spartul targului dar am avut motiv.. am lucrat la prima parte a unui tutorial care sper sa va placa:D.

asa ca sa ma scuzati ca ajung mai tarziu;) Vai dar ce supriza minunata:D. am si uitat de oboseala!!
va multumesc tuturor ca ati pictat pietre asa frumoase si Elenei ca a organizat minunatie de concurs.
cu mult drag,
rux

dulceameacasa dijo...

Felicitari tuturor! Aici in atelierul Elenei toata lumea castiga. multumim pentru ca ne-ati primit si pe noi in atelier. Cat despre Thea...e superrrr incantata si va multumeste tutror pentru voturi.