jueves, 8 de noviembre de 2012

CASTIGATORII CONCURSULUI PIETRE PICTATE

Azi veti cunoaste castigatorii!

Comentariile au fost toate aprobate, le puteti citi am votat si noi la final, va multumim si va felicitam pe toti,  acesta a fost ultimul concurs din an aici in Aelierul Elenei si voi ramane cu amintiri foarte frumoase!


Categoria copii

Thea - 4 voturi
Ioan -  4 voturi

Amandoi ati castigat un premiu din partea mea pe care am sa-l postez luni si am sa-l trimit cat de repede posibil!

Daria - 2 voturi
Anisia - 1 vot
Alice   - 1 vot

Categoria  adulti

Adriana Alexandra - 3 voturi
Rux - 3 voturi

Amandoua ati castigat un premiu din partea mea pe care am sa-l postez luni si am sa-l trimit cat de repede posibil!

Angi -2 voturi
Ghemulet - 2 voturi
Oana - 1 vot
Danutza - 1 vot

Toti ceilalti vor primi prin email un premiu digital, va astept un comm cu adresa de email -  Ana -Anisia si Angi, pe celelalte le am.

Sa aveti o zi frumoasa de tot...si ce sa mai zic...Yupiiiii, ne revedem la decernarea premiilor!!!





Publicar un comentario
Se ha producido un error en este gadget.