miércoles, 6 de junio de 2012

INGER ALBASTRU / COLIER DIN FETRU

A mai trecut o zi di viata mea...Ma uit in urma si ce vad : o mare dezordine!! lucruri aruncate peste tot, nimic la locul  sau; cel putin rufele imi sunt la soare si copiii nu mi cer mancare :)  Azi am fost o lenesa , o lenesa obosita de o bebelusa nazdravana si de un aer fierbinte , irespirabil...Pe mine insa nimeni nu ma cearta, doar eu.

Azi am creat acest colier cu flori de fetru pentru Alexandra (Ghemulet), facem un schimb, sper sa iti placa Aexandra, nu a iesit exact ca al lui Miri, dar la fel de frumos, se numeste inger albastru, daca vrei ii tai aripile :)


Am alergat cu camera foto dupa Miri prin toata casa, i-am tot repetat - tu esti fotomodelul meu si faci ce spun eu...nu intelege! se stramba si fuge si imi spune - nu ma poti obliga, sunt o fiinta  libera!!






si un extra


5 comentarios:

copilarim dijo...

Vai ce frumos a iesit!!! :D

catalina stanescu dijo...

multumesc , rux, sa stii ca imi conteaza mult cand treci!

mi-ar placea sa fac un schimb cu tine de asemenea, daca esti de acord si tu desigur...ne cam impiedica distantele astea mari!

ghemulet dijo...

Cat este de frumoooos...Iti multumesc din suflet Elena..si eu am terminat semnul...il apretez si ii fac o poza deseara apoi vorbim bine?Nu ii taia aripioarele..este superb asa cum este..Iti multumesc pentru sansa aceasta...Ma bucur tare mult...Sper sa iti placa si tie semnul:D

P.S.Se pare cas Miri are o personalitate puternica de mica...nu este rau deloc ;P .Pupici.

dulceameacasa dijo...

ha ha ha...Miri esti gingasa si asa...ha ha ha...Elena colierul e plin de viata, Ghemulet esti foarte norocoasa!!!

catalina stanescu dijo...

oana, daca doresti urmatorul colier e pentru tine, iar pe urma voi face unul pentru rux, doar trebuie sa-mi dai ceva in schimb facut de tine, oricat de mic, dar sa fie facut de tine, asa imi fac si eu o colectie cu amintiri!