miércoles, 6 de junio de 2012

INGER ALBASTRU / COLIER DIN FETRU

A mai trecut o zi di viata mea...Ma uit in urma si ce vad : o mare dezordine!! lucruri aruncate peste tot, nimic la locul  sau; cel putin rufele imi sunt la soare si copiii nu mi cer mancare :)  Azi am fost o lenesa , o lenesa obosita de o bebelusa nazdravana si de un aer fierbinte , irespirabil...Pe mine insa nimeni nu ma cearta, doar eu.

Azi am creat acest colier cu flori de fetru pentru Alexandra (Ghemulet), facem un schimb, sper sa iti placa Aexandra, nu a iesit exact ca al lui Miri, dar la fel de frumos, se numeste inger albastru, daca vrei ii tai aripile :)


Am alergat cu camera foto dupa Miri prin toata casa, i-am tot repetat - tu esti fotomodelul meu si faci ce spun eu...nu intelege! se stramba si fuge si imi spune - nu ma poti obliga, sunt o fiinta  libera!!






si un extra


Publicar un comentario
Se ha producido un error en este gadget.