lunes, 11 de junio de 2012

FELICITARE CU GAROAFE

Ieri mi-a pus cineva in brate cateva garoafe, zice  - astea iti revin tie, n-am stiut ce sa zic exact -  bine, multumesc, si vorbeam cu adi, prietena mea ca ce nasoale sunt garoafele, ca sunt flori care se duc la morti si ca nu imi doresc sa primesc garoafe si nici nu imi place sa ofer, ca daca ar fi garofite e altceva...le-am impartit si eu la cativa copii pe strada  (copii se bucura de orice floare:)si azi...

azi mi-am cumparat acrilic rosu si negru, plus niste color pastel , plus niste carioci tari si zic sa probez...asta mi-a iesit, garoafe!! si seamana cu cele de ieri!


2 comentarios:

copilarim dijo...

mie imi plac garoafele - imi amintesc de copilarie.
in plus sunt cam singurele flori care au scapat (pana acum) de parfumul artificial adaugat de florari (ca in cazul freziilor). sper sa nu le dau idei. lol

ti-a iesit f frumos:D!!

dulceameacasa dijo...

ohoooo, culori noi, model nou, tablou nou...obisnuita cu digi...mie imi place <3