martes, 22 de mayo de 2012

PROVOCARE VERDE - PET

Nu am reusit pana acum sa particip la nici una din Provocarile Verzi  desi le-am urmarit cu interes, sunt o adevarata provocare, adica ceva de genu' din omida iese un flutur!

Am reusit pentru cea de-a patra provocare sa imi imaginez ceva plecand de la niste sticlute de sucuri naturale pe care nu ma induram sa le arunc.

Am folosit fundul sticlei pe care l-am decupat pe margini cu foarfeca ondulata,  carioci giotto metalizate, cateva forme de cupcake , fire de ata si le-am montat provizoriu pe o plansa imaginandu-mi cum s-ar  prezenta intr-un tablou...

floricelele au iesit tare dragute, cred ca se pot folosi de asemenea pentru pagini scrap sau albume.

deci PET reciclat



3 comentarios:

amicrafts dijo...

foarte tare idee!

ghemulet dijo...

si mie imi place cum a iesit....este colorat si se pare ca ai reusit sa participi la provocare cu brio :)

Lacramioara dijo...

Ca de fiecare data ne surprinzi in mod placut cu creatiile tale,succes!