viernes, 11 de mayo de 2012

HARTIE TEXTURATA, PAGINA DE CAIET

Azi mi-a "tunat" prima pagina pentru caietul romantic.

Deci,

daca te plictiseste si ti se pare monotona o pagina fie ea de orice culoare si un pic cartonata, ia o foarfeca si o rigla si incepi si hasureaza (cu grija sa nu rupi hartia totusi:)




aplica distress ink la greu; nu dispui ? de ce nu incerci cu o culoare cerata sau chiar cu creion?!


un plic micut , un buzunaras pentru secrete, un fluture, o floare sau orice alt element gratios si romantic si...paginuta este gata



si detaliul

  
weekend placut si multa inspiratie!

4 comentarios:

Amy Crafts dijo...

Dulce!

ghemulet dijo...

arata intr-un mare fel cei drept.Imi place muuult de tot fluturasul...este sic si are un aer de vintage

...tiktakro... dijo...

Mie imi place nespus sentimentul ...atita adevar in el ! se poate aplica linistit si in cazul meu ;)

Gianina dijo...

Este hartie sau carton?ma gandesc ca hartia e prea subtire si se rupe repede...margica ca a ta,de la fluturas am si eu si nu stiam ce sa fac cu ea,imi place si fluturasul...
A iesit foarte frumoasa!