domingo, 19 de febrero de 2012

MERCADO MEDIEVAL - ULTIMELE FOTOS

coronitele erau in top, toate femininele medievale purtau coronite,
as fi vrut si eu una, dar...am renuntat:)


doamna nu poarta cu prea multa gratie asa frumusete de rochie, dar o inteleg, a fost o zi extrem de friguroasa


ierburi, ceaiuri, leacuri felurite




gogosile cu dovleac, foarte bune:)
3 € 6 gogosele


fabrica de ciocolata

mirodenii


miereeeeee!

adorabili!

demonio, un spectacol la care nu am putut sa asisit ca 
plangea fata

prin oras !

2 comentarios:

copilarim dijo...

fabrica de ciocolata!!!!!!!! wow... nu am mai mancat cioco de nici nu mai stiu cand... si nici nu as manca din aceasta de comert (imi face rau.. lol) - dar una ca pe vremea copilariei, din aceea care se folosea la cofetarii/menaj - cioco bruta.. eheeee:D

catalina stanescu dijo...

eu iubesc ciocolata, dar sunt in razboi cu ea:)

imi place ciocolata de casa foarte mult si ciocolata alba ritter sport.

si ciocolata calda!