miércoles, 4 de enero de 2012

PRINTEAZA SI CREEAZA - IANUARIE

Sper sa va placa noul set, este inspirat din feminitate, l-am numit de altfel FEM, conditiile concursului:

- un proiect realizat cu acest set, puteti folosi un model  , doua sau tot setul; hartia printata., premiul 5 euro
sau
- un proiect digital cu acest set, puteti folosi un model, doua sau tot setul, premiul un set de papers digi personalizat

-data limita: 31 ianuarie
-veti posta lucrarea in blogul vostru cu specificarile de rigoare (la ce concurs participa) si imi veti lasa un link in comm; lucrarile se posteaza toate o data la sfarsitul lunii.


  FEM




 creat in Colourlovers
credite incluse
DOWNLOAD
daca aveti probleme cu downloadarea,
lasati-mi un comm cu adresa email
si va trimit carpeta astfel

inspiratia mea
rama foto digitala
 compozitie handmade
scrisoare


succes!

6 comentarios:

CBH dijo...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Jan. 05, 2012. Thanks again.

copilarim dijo...

Iata ce am creat eu: http://copilarim.blogspot.com/2012/01/semnul-de-carte.html :D! Este un cadou pentru sora mea:) Mi-a placut foarte mult setul:D!!

AlinaS. dijo...

Aveti idee de ce mie imi iese la imprimanta cu dungi? adica nu se imprima pe toata pagina modelul ci pe bucati. Sau poate asa trebuie sa fie?

catalina stanescu dijo...

alina, eu cred ca este o problema de imprimanta;

imi pare rau, nu pot decat sa-ti sugerez sa incerci cu o alta imprimanta sau sa verifici rezervele la a ta.

AlinaS. dijo...

Gata am rezolvat; nu imptimata este de vina ci nsite setari din calculatorul meu carora nu le-am dat de capat, dar convertit in pdf merge la print. Acum ... la imaginatie :)

AlinaS. dijo...

Buna Elena,
Iata ce am realizat eu
http://savina-handmade.blogspot.com/2012/01/printese-si-fluturasi.html
scuze ca vin asa pe ultima suta de metri.
O zi frumoasa!