lunes, 24 de enero de 2011

POVESTEA NU S-A TERMINAT/ VERY SCRAP

Si-a fost o iarna si o provocare...de fapt, un sir de provocari care inca nu s-au terminat! asta inseamna SCRAP-MANIA/VERY SCRAP! Este o initiativa a Ninei, sponsorul acestei editii de iarna, o prietena speciala, o personalitate creativa si foarte generoasa, daca sunteti prin Belgia, Cheratte, nu ezitati sa treceti pe la magazinul "Lazar", aud numai lucruri faine despre!



Prima provocare, Felicitare de Carciun, conditii impuse utilizarea tehnicii 3D, lucrari:


elena


hermione








Mihaela B.




castigatoarea concursului si a premiului care a constat
in articole pentru realizarea felicitarilor in valoare
de 25 € din magazinul Ninei Lazar,
Libraria "Lazar", Rue de Visé, Cheratte, Belgia

Provocarile continua, am trecut si de a doua etapa despre care am sa va povestesc intr-un urmator post. Daca v-am starnit interesul in bucuria mea de a va impartasi evenimentele veryscrap va spun de asemenea ca forumul este liber si deschis oricarui iubitor de frumos, pasionat de scrapbooking, crafting, quilling, desen, deco, arta in general...te poti alatura  , desigur vom avea ceva de invatat de la tine!

1 comentario:

very-scrap dijo...

draga Elena ,
ce surpriza frumoasa ne-ai facut !
sunt super gandurile care ni le transmiti.. si eu pot confirma : comunitatea de very scrap e cea mai super comunitate din care fac parte. proiecte minunate, provocari si concursuri excelente.. idei creative cool ..

cu adevarat merita sa deveniti very scrap !
va asteptam in forum
la cat mai multa inspiratie tuturor !