jueves, 1 de abril de 2010

zece lucruri care ma fac fericita

Adriana m-a ispitit tare la o leapsa care ma scoate un pic din cutie, dar imi place tare cum o face si asta datorita tot ei, Adrianei, deoarece m-a inspirat cu un raspuns  super original, va rog treceti prin http://fotografii-fiecare-zi.blogspot.com/ , o sa va placa!


Cum am foarte multe de facut, ma pregatesc de un pequeño viaje, nu voi reusi sa duc leapsa pana la capat, dar o voi face saptamana viitoare si o voi si da mai departe tot atunci;


deci un pic despre fericirile mele, amestecate, marete, marunte...ale mele, insa!



Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana asa cum vi-l doriti, alaturi de familie, de prieteni, de Domnul!

3 comentarios:

Adriana dijo...

Stiam eu ca are sa-ti placa leapsa asta, elena, de asta m-am gandit la tine :)

Raspunsul tau e super! Abia astept sa vad si restul paginilor! Foarte, foarte frumoase motive pana acum!

Chiar asa, presupun ca dupa ce le termini pe toate, le-ai putea printa si prinde cumva intr-un fel de mini-album, n-ar fi frumos?

Paste fericit si sa ai o calatorie placuta!

Adina Cristescu dijo...

frumoase pagini! felicitari! Iti doresc un Paste fericit si luminos!

catalina stanescu dijo...

va multumesc, ajung tarziu!