domingo, 28 de febrero de 2010

Firul Meu de Iarba

Azi este o zi speciala pentru mine.  Madalina Mandoianu (SperantaTv) si-a amintit de mine (multumesc, Madalina!) si mi-a trimis acest video cu ingeri cantatori...Au trecut mai bine de zece ani de cand nu am mai ascultat "Fir de Iarba" cantat de altcineva decat de mine , de Miri, de cele doua prietene-surori ale mele Gabi si Adi. Am fost emotionata si i-am multumit lui Dumnezeu ca acest cantec traieste inca. Vi-l ofer din inima si sper sa va aduca asa cum de atatea ori m-a adus pe mine la Poarta Cerului;


Fir de iarba,
muzica si versuri: Elena Stanescu







Iar acest desen l-am creat aseara, inspirat tot dintr-un moment de iarba, aparitia primului meu volum de poezie (la nici-o editura:) , Fire de Iarba!

1 comentario:

catalina stanescu dijo...

gabriela, cred ca am gresit cu clickul si am sters commentul, iti multumim mult pentru gandurile bune, noi iti dorim asemenea si mult mai mult, tu stii!