martes, 25 de marzo de 2014

MIC JURNAL DE LUNI

Ploua, dar  e primavara! Dimineata m-am speriat cand am vazut pe geam un copac inflorit, am crezut ca a nins.



Imi suna asta in minte de cateva zile, trebui sa o spun ca sa-mi treaca: adevarul nu vine niciodata singur. atat.


Am citit despre pasta de dinti si fluorul din ea, cat este de otravitor. Cu ce ne spalam mai sanatos?

Miri asa marisoara cum e, cand o iau la pupacit sa face mica si dragalasa si alintata cat o Miridetreianisori.   Creste si inconstient  poate, miscsoram doza de afectiune ,cel putin cea exprimata prin atingere, dar mereu ramane acolo un sufletel de copil care isi cere dreptul la minutul de aproapecaomaganiere!

Catalina a preluat un text si-l folosese destul de des si cu...onestitate: nu-i vina mea!


Am gatit ciorba de loboda, rosie, buna, cu gust de iarba si pamant,de primvara. Si budinca de macaroane, in topul preferintelor. Mai putin ale lui  tati ,cred ca ar prefera o portie de cartofi prajiti!

Am lucrat un colier din lana, chestii care nu mi-au mai intrat prin alta part sau care nu mi-au reusit, le-am asamblat in acest colier , e ceva care nu imi place la el, nu stiu exact ce,dar cred ca pe ansamblu arata bine


Si mai imi doresc o casuta cat mai eco, poate chiar de lut!




No hay comentarios: