lunes, 18 de noviembre de 2013

PROVOCARE SCRAP FELICITARI / FORUMUL TOMNARELLA

Am participat la o noua provocare scrap pe Forumul Tomnarella, de data aceasta ne-am jucat un pic si cu acuarelele , am mizat pe verde-mov si ne-am lasat seduse de ...copaci!

                              Lucrarea mea



                                 Mutinel

                                  
                                 Silvia
                                 
                                              
                                 
                                QDO (Amalia)

                                 
                                   Bilexa

                                      
                                 Anca

                               
                               Ioanasonia

                               
                                  Danelia

                
                                Dorulet


                                  Kkrmen


No hay comentarios: