viernes, 7 de mayo de 2010

concurs very scrap- dinozaurii colorati



In urma cu o luna, am lansat o provocare pe very scrap, un mic concurs de scrap digital , participantii aveau de creat o pagina scrap in care sa  includa aceasta imagine ( al carei autor din pacate nu stiu cine este, cand am descarcat-o din web , cu timp in urma, nu am tinut cont de amanuntul asta, nu credeam ca o sa lucrez cu ea asa "masiv"); lucrarile au iesit superincantatoare, sper sa va placa si voua, castigatoarea concursului fiind Andruskk cu aceasta pagina:

au mai participat: Vek

Adriana

si MihaelaB
 Adorabile, nu?!

Ca organizatoare a concursului eu nu am participat, logic, decat cu o pagina de exemplificare:



 Saptamana frumoasa tuturor!

1 comentario:

very-scrap dijo...

Draga Elena,
multumim mult pentru idee.. au iesit super frumoase toate lucrarile

zi buna